Hogyan lehet párosítani a RAM modulokat az iMac 27-ben?

iMac Intel 27 'Retina 5k kijelző

A1419 / EMC 2806/2014 vége vagy 2015 közepe Mindegyik Retina 5K kijelzővel rendelkezik



Rep: 83



Feladva: 2015.04.13



Szia, most frissítettem az iMac-et úgy, hogy 16 GB-ot (2x8 GB) adtam az érintetlen 8 GB-hoz (2x4 GB). Mivel tudom, de lehet, hogy tévedek, hogy a modulokat össze kell kapcsolni, hogyan kell ezt csinálni?



Mostanra kipróbáltam, fizikailag közel helyezve a rendelkezésre álló 4 tálcába hasonló modulokat (4 GB 4 GB-tal, 8 GB 8 GB-mal).

Ezt a konfigurációt kaptam a rendszerinformációkból (RAM modulok ugyanabban a bankban összekapcsolva)

BANK0 / DIMM0 8GB



BANK1 / DIMM0 4GB

BANK0 / DIMM1 8GB

BANK1 / DIMM1 4GB

Ez helyes, vagy fizikailag váltakozva kell behelyeznem őket, így ugyanazok a modulok vannak összekapcsolva ugyanabban a DIMM-ben?

Köszönöm a segítséget

Ferenc

6 válasz

Kiválasztott megoldás

Rep: 409k

Alapszabály, hogy a bankot ugyanazzal a modullal kell feltölteni. Úgy tűnik, itt tetted.

Bank0 8GB (2-szeres)

Bank1 4GB (2-szeres)

Hozzászólások:

Köszönöm, kétségeim voltak, mert az érintetlen konfiguráció két modult tartalmazott két különböző bankban. Azonban mindez most remekül működik, ezért a hüvelykujjszabály betartása jó eredményeket hozott!

2015.04.13 által nobilif

Hacsak a RAM elrendezése nem változott a 2015 és 2017 közötti iMac között, biztos vagyok benne, hogy ez helytelen.

hol van a reset gomb egy canon nyomtatón?

Nemrég frissítettem a memóriát a 2017-es iMac-en, és a Geekbench-rel végzett tesztek azt mutatják, hogy a modulokat valóban a DIMM nyílással kell párosítani, nem pedig bankkal.

A különbség is jelentős. Ugyanazokkal a modulokkal a különböző bankokban 30 GB / s memória sávszélességet kapok, az ugyanazon bankban lévő modulok (de különböző DIMM bővítőhelyek) memória sávszélessége 16 GB / s-ra csökken.

(Úgy tűnik, hogy melyik modulpár melyik DIMM-foglalatában van semmilyen érezhető különbség. Csak egyszer futtattam a tesztet, mert a számok annyira közel voltak.)

2017.08.17 által Andreas Mayer

Andreasnak igaza van! Megjegyzésének köszönhetően megváltoztattam a RAM-sorrendet az ő javaslata alapján, és vadonatúj iMacom SOKKAL gyorsabban futtatja a geekbench-et. (így megismételve, a RAM-pároknak NEM szabad egymás mellett lenniük, lépcsőzetesen kell lenniük, azaz az 1. és 1. rés az 1., a 2. és a 4. rés a 2. pár esetében.

2017.12.28 által Stephen Suess

@danj Hasznos lehet másoknak, ha törli ezt a bejegyzést, mivel az helytelen, és az Ön webhelyének jó hírnevével rendelkezik, úgy tűnik, hogy az emberek az Ön helytelen tanácsait használják az Apple helyett. Kérjük, olvassa el a másik megjegyzésemet, miszerint a JEDEC szabványok szerint a bank nem memóriamodulok gyűjteménye, a memóriamodul (fizikai vagy logikai) bankokból áll. Tehát két fizikai bot segítségével, amelyek egy logikai DIMM-et alkotnak, az első bot megkapja a bank 0 (BA0) címet, a második pedig a BA1 címet. Memória_bank és Interleaved_memory segíthet jobban megmagyarázni.

TLDR: van értelme azonos ram botokat csoportosítani, így azonos DIMM számokkal rendelkeznek (és az egyikhez 0, a másikhoz 1 bank lesz rendelve).

2020.04.15 által Adam Dunn

@Adam Dunn - Igazad van, ez rendetlenség! De igazam van, az Apple összetévesztett minket páratlan kifejezésekkel!

A Banknak ugyanazokkal a RAM chipekkel kell rendelkeznie. Most nézzük meg ennek a bejegyzésnek az időpontját 2015-ben, ahol annak idején a SO-DIMM-ek még mindig diszkrét egységként vannak beállítva. Nem látható egy csatorna összefüggésében. Ehhez hozzáadni az Apple-t egyértelmű volt, mint sár! Tehát semmiféle útmutatást nem kaptunk tőlük! Legalább az Apple megtanulta, nézze meg az új Mac Pro memóriát, amely minden szépen elrendezett!

Tehát, ha régebbi SIP / DIM chipes logikai tábláknak tűnik, akkor a bankon belüli azonos RAM gyűjteményével összefüggésben megtalálja a jelöléseket. Tehát a BANK0 Set-A, a BANK1 pedig a diszkrét ram chipek B-Setjével rendelkezne. Még az eredeti Macintosh 128-at is, amely DIMM-et használt, szintén ugyanúgy jelölték.

Most már ismerjük a szót DIMM itt kellett volna lennie CSATORNA (A 2011-es iMac modellektől kezdve) Tehát az összes DIMM-mel (számmal) rendelkező RAM-nak azonosnak kell lennie!

A BANK az adott CSATORNÁN belül van, ezért a helyes címkézést balról jobbra kellett volna olvasni:

CSATORNA 0 (DIMM 0 ) - BANK 0 & BANK egy

CSATORNA egy (DIMM egy ) - BANK 0 & BANK egy

Köszönjük az Apple-nek, hogy nem a megfelelő kifejezéseket használja, és jobbra-balra kell megértenie az iszapját!

2020.04.16 által És

Rep: 241

Ellentmondásos válaszok elolvasása után úgy döntöttem, hogy elvégzek néhány tesztet annak megállapítására, hogy a (2 x 8 GB) RAM-ot hogyan lehet a meglévő (2 x 4 GB) RAM-hoz hozzáadni. És ezeket az eredményeket találtam.

Az iMac-on (27 hüvelykes, 2011 közepén) tesztelt Intel Core i7 - 3,4 Ghz High Sierra-val:

  • Az alábbi konfigurációval a Rendszerinformációk / Memória részéről (BANK által): ***

BANK 0 / DIMM0: 4GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANK 1 / DIMM0: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANK 0 / DIMM1: 4GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANK 1 / DIMM1: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

A Geekbench 4 műsorai és a memória sávszélessége a 8,76 GB / sec mert Egymagos és 8,61 GB / sec mert Többmagos

(Teljes eredmények itt: https: //browser.geekbench.com/v4/cpu/101 ... )

  • A következő konfigurációval Rendszerinformációk / memória (DIMM által): ***

BANK 0 / DIMM0 : 4GB - DDR3 - 1333 Mhz

1. BANK / DIMM0 : 4GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANK 0 / DIMM1: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

BANK 1 / DIMM1: 8 GB - DDR3 - 1333 Mhz

A Geekbench 4 műsorai és a memória sávszélessége a 15,4 GB / sec mert Egymagos és 16,6 GB / sec mert Többmagos

(Teljes eredmények itt: https: //browser.geekbench.com/v4/cpu/101 ... )

A megfelelő konfiguráció a Dual Channel kihasználására a legjobb teljesítmény érdekében „A DIMM által” ami azt jelenti, hogy azonos RAM-méretek vannak ugyanabban a DIMM-számban.

Daniel

Hozzászólások:

Daniel (MQA) helyes. Az azonos egyező ramot párosítani kell a DIMM számmal és a NEM bank számmal. A Geekbench tesztet mindkét memória konfigurációban lefuttattam, megerősítve a hasonló eredményeket. Köszönöm Daniel.

2019.05.05 által Gazdag

Ez a helyes válasz. Ugyanezt a tesztet végeztem az új 2x16 GB-os moduljaimmal az iMac 27 '(2017) készülékemben

Íme a memória sávszélességének eredménye a Geekbench 4 esetében

BANK 0 / DIMM0: 16 GB

BANK 0 / DIMM1: Üres

BANK 1 / DIMM0: 16 GB

BANK 1 / DIMM1: Üres

Egymagos: 28,0 GB / sec

Többmagos: 29,9 GB / sec

hogyan lehet kijavítani a micro usb portot

-------------------------------

BANK 0 / DIMM0: 16 GB

BANK 0 / DIMM1: 16 GB

BANK 1 / DIMM0: Üres

BANK 1 / DIMM1: Üres

Egymagos: 16,6 GB / sec

Többmagos: 16,0 GB / sec

-------------------------------

Ezzel megerősíthetem, hogy a RAM-modulokat páronként, DIMM-enként és NEM BANK-onként kell telepíteni az iMac 2017-re.

2019.05.09 által Justin

A 2019-es iMac-en a helyek másképp vannak címkézve:

BANK 0 / A csatorna - DIMM 0

1. BANK / A csatorna - 1. DIMM

2. BANK / B csatorna - DIMM 0

3. BANK / B csatorna - 1. DIMM

A legjobb teljesítmény az, amikor a BANK 0 megfelel a BANK 2, és a BANK 1 a BANK 3-nak felel meg.

2019.06.27 által David desJardins

Csak nem szereti az Apple-t!

Először visszaélve a szóval Bank ! És most végre használok egy jobb szót Csatorna ! De mégis zavart!

Töltsön be azonos méretű SO-DIMM-eket a különböző csatornákon.

2019.08.08 által És

@danj Hasznos lehet másoknak, ha törli ezt a bejegyzést, mivel az helytelen, és az Ön webhelyének jó hírnevével rendelkezik, úgy tűnik, hogy az emberek az Ön helytelen tanácsait használják az Apple helyett. Kérjük, olvassa el a fenti megjegyzésemet, miszerint a JEDEC szabványok szerint a bank nem memóriamodulok gyűjteménye, a memóriamodul (fizikai vagy logikai) bankokból áll. Tehát két fizikai bot segítségével, amelyek egy logikai DIMM-et alkotnak, az első bot megkapja a bank 0 (BA0) címet, a második pedig a BA1 címet. https://en.wikipedia.org/wiki/Memory_geo ... és https://en.wikipedia.org/wiki/Interleave ... segíthet jobban megmagyarázni.

TLDR: van értelme azonos ram botokat csoportosítani, hogy azonos DIMM számokkal rendelkezzenek (és az egyikhez 0, a másikhoz 1 bank lesz rendelve).

2020.04.15 által Adam Dunn

Rep: 25

Lehetséges, hogy ugyanazok a RAM-méretek legyenek a DIMM-ekben, és ne a BANK-okban? Lehet, hogy az apple csak másképp hívja őket. Mert itt van egy képernyőkép, hogyan néz ki 12 GB gyárilag az iMac-ben.

Hozzászólások:

Nem, a szó Bank egy JEDEC szabványok kifejezés, és helyesen használja!

Az iMac a kétcsatornás architektúra hogy a legtöbb teljesítményt elérje Szövés azonos méretű RAM modulok. Tehát amikor kettő van AZONOS a Bankon belüli modulok a legjobb teljesítményt nyújtják!

Igen, a RAM keverése akaratlanul is működik!

De most arra kényszeríti a számítógépet, hogy a RAM-ot a-ként kezelje Single Channel ÉS az összes telepített RAM modul közül a leglassabb közös RAS & CAS sebességgel fut!

2017.06.17 által És

Tehát újra beilleszteném a modulokat, mivel vázoltam, hogy a BANK 0 azonos méretű modulokkal rendelkezik (x2 2 GB) és a BANK 1 azonos méretű modulokkal (x2 4 GB).

Nyilvánvaló, hogy az a személy, aki frissítette a rendszerét (nem az Apple volt), nem tudta, mit csinál -} Az Apple soha nem szállított 12 GB-os rendszert. Az a kereskedő, ahonnan a rendszert vásárolta, hozzáadta a RAM-ot.

Most egy utolsó pont! Ne keverje össze az azonos méretű DIMM modulok különböző gyártmányait vagy modelljeit! Azt akarja, amit mi hívunk Megfelelő pár Itt hamarosan többet megtudhat, valamint a RAS & CAS-t Memória DIMM-ek

2017.06.17 által És

Kedves Dan

Teljesen megértem, mi a Dual channel, és milyen előnyei vannak. Amit nem értek, miért nem használja az Apple a kétcsatornás csatornát. Például nemrég frissítettem a régi, 2009-es késői iMac-ot (RAM-ok alulról), és 2 RAM-modulja van „vízszintesen”, és a fenti két nyílás (ismét vízszintesen) üres volt. Ha megnézel bármilyen videót a youtube-on, ez az eredeti pozíció a gyárból, amely az operációs rendszerben a Bank0 / Dimm1 és a Bank1 / Dimm1 képviseletében szerepel - tehát különböző bankok. Gondolatok?

https://youtu.be/Z4UqhXIcEQ4?t=2m5s

2017.06.19 által [törölt]

@ peterk2 - További részletek: Útmutató a RAM memóriacsatornákhoz a lehető leggyorsabban

Sajnos sok ellentmondásos információ található arról, hogy a DIMM-et hogyan kell telepíteni. Szóval értem zavarod.

Ami a 2009-es iMac-jének elrendezését illeti, nincs hivatkozási hivatkozásom, így nem tudom megmondani, hogy a DIMM-ek fizikai elrendezése (két 2 GB-os DIMMS-t használva) helyesen települt-e vagy sem. A rés jelölésének meg kell adnia az elrendezést, ha egy Bank egymással szemben vagy egymás fölött van. Lehetséges, hogy az iMac-et összeállító személy elrontotta.

Mivel csak ugyanazokkal a DIMM-mel tudtam kihasználni az iMac vagy a Mac Mini termékeinket, soha nem kellett aggódnom emiatt, mivel mindig négy megfelelő 4 GB-os DIMM-et tettem be.

Miért nem bizonyítja be önmagának, hogy mi a legjobb beállítás? Mivel 2009-ben csak 4 GB-os rendszere van, futtasson egy időzített RAM-tesztet a DIMMS-mel a bankokban és a bankon belül, hogy megtudja, melyik fut gyorsabban.

2017.06.19 által És

Problémám volt az iMac 27 2014-es gépemmel.

Van 2 DIMM 4GB és 2 DIMM 8GB.

Azonos méretű modulokat (egyedül) ugyanazokra a bankokra tettem.

Miután felmerült e probléma (az iMac néha-néha lefagyott), elküldöm az iMac-ot az Apple Store-ba, és néhány nap múlva megállapították, hogy a memória nincs a megfelelő helyzetben, és megváltoztatták úgy, hogy ugyanaz a méret ugyanazon a DIMM-en legyen.

Azóta soha nem volt problémám

2017.11.10 által Segít

Rep: 13

Sajnálom, lehet, hogy tévedek, de azt mondták, hogy minden csatornán / banknál ugyanannyi RAM-ot / memóriát használjak, mindegyikben 12-et. az érintetlen konfiguráció (4 GB-os 1. és 4 GB-os bővítőhely - iMac Late 2015) ezt érvényesítené (kétcsatornás vonatkozásban).

BANK 0 / DIMM0:

Méret: 4 GB

Típus: DDR3

Sebesség: 1867 MHz

Állapot: OK

BANK 0 / DIMM1:

Méret: 8 GB

Típus: DDR3

Sebesség: 1867 MHz

Állapot: OK

BANK 1 / DIMM0:

Méret: 4 GB

Típus: DDR3

Sebesség: 1867 MHz

Állapot: OK

1. BANK / DIMM1:

Méret: 8 GB

Típus: DDR3

Sebesség: 1867 MHz

Állapot: OK

Hozzászólások:

Amint a RAM-ot telepítette, elveszítette a leválasztási szolgáltatásokat. Bár így fog működni, nem a leghatékonyabb.

2016.01.01 által És

Rep: 409k

Helyes! Ugyanazokat a modulokat akarja a BANK-on belül.

Sajnos különböző méretű modulokkal rendelkezik a BANK-on belül:

  • BANK0 / DIMM0 van egy 4GB
  • BANK0 / DIMM1 van egy 8 GB

Hova akarsz:

miért nem szoktam bekapcsolni az iPod nano-t
  • BANK0 / DIMM0 lesz egy 4GB
  • BANK0 / DIMM1 lesz egy 4GB

A másik bank lesz beállítva:

  • BANK1 / DIMM0 8 GB lesz
  • BANK1 / DIMM1 8 GB lesz

Vagy mehetne másfelé is, ha a 0. banknál nagyobb modulok vannak.

Megjegyzés: A BANK szó utáni szám, amely NEM a DIMM számot jelenti.

Hozzászólások:

Nagyon köszönöm. Nagyon nyugtalan voltam. Ma reggel beszéltem az almával, és azt mondták, hogy ez a helyes (1 + 3 nyílás 4 GB, 2 + 4 nyílás 8 GB)

2016.01.13 által fotókép

A 2014-es iMac retina 27-en az Apple azt mondta, hogy párosítsam a modulokat dimm szerint. Próbáltam a másik utat, de nagyon sok kérdésem volt!

2017.12.29 által Segít

Nagyon egyszerűnek találtam az iMac-en lévő RAM frissítését.

Először is feltételezheti, hogy a gyárilag telepített ram helyesen van telepítve, így ha nem szándékozik ezeket cserélni, akkor ne távolítsa el őket. Mindkettőjüknek a DIMM 0-ban kell lennie.

Ha két üres helyet tölt be egy 4 nyílású iMac-en, egyszerűen tegyen be egy új párost, és indítsa újra. Meg kell mutatnia az eredeti párnak, amely elfoglalja a DIMM 0-at, és az új párnak, amely a DIMM 1-et foglalja el, pontosan ezt szeretné. Figyelmen kívül hagyhatja, hogy milyen bankokban vannak.

Ha az eredeti memóriát is le akarja cserélni, akkor távolítsa el az eredeti SO-DIMMS-t, és cserélje ki őket egy megfelelő párra. Tehát, ha a 4 nyílást nézi, akkor van egy felső és egy alsó sora (függetlenül attól, hogy az imac képpel felfelé vagy lefelé fekszik). Megfelelő párnak kell lennie a felső nyílásokban és / vagy megfelelő párnak az alsó nyílásokban. Nem szükséges, hogy a felső nyílást egy alsó nyílással illessze össze.

2018.12.16 által Sean Hardy

Rep: 1

Kipróbáltam ugyanolyan méretű = azonos DIMM konfigurációt (ahogy a fenti megjegyzések szerint gyorsabb lenne), és a gépem nem indul el. Bekapcsol, de a képernyő üres marad. Vissza kellett térnem a BANK általi telepítésre. Van miért javaslat?

iMac 27 ’retina 2015 végén

2x készlet 4GB DDR3 1867Mhz

2x OWC 16GB DDR3 1867Mhz

Hozzászólások:

Megpróbálta megfordítani a DIMM-et? Már tapasztaltam a probléma megoldását a DIMM megfordításával.

Például, ha rendelkezik:

DIMM 0 - 4 GB

DIMM 1 - 16 GB

Akkor próbáld meg

DIMM 0 - 16 GB

DIMM 1 - 4 GB

Vagy fordítva.

2019.08.08 által MQA

Ha! Nos, azt hittem, hogy van, de nyilvánvalóan nem. Csak próbálta újra, és ezúttal bevált. Köszönöm! :)

2019.08.08 által Tom Higham

A memória sávszélessége az előző konfigurációnál 12,2 egymagos és 11,8 többmagos volt. Ez most 22,6 single és 22,4 multi. Tehát jelentős javulás.

2019.08.08 által Tom Higham

Megvan az Apple 27 2020-as iMac-je két 4 GB RAM-mal (2667 MHz) az 1. (A / DiMM1 csatorna) és a 3. (B csatorna DiMM1) bővítőhelyekre telepítve. Amikor betartottam az utasításokat, és két OWC 16 GB RAM-ot (2667 MHz) telepítettem a szabad nyílásokba (2. és 4.), azt mondta nekem, hogy a Mac-en 4 memóriahely van, amelyek mindegyike elfogad egy 2133 MHz-es DDR4 memóriamodult - ami egyértelműen helytelen! Amikor a 2 x 4 GB-os Apple memóriát az 1. és 2. nyílásba, a 2 x 16 GB-os OWC-t pedig a 3. és 4. memóriahelybe telepítettem (helyesen) elmondta, hogy a Mac-en 4 memóriahely van, amelyek mindegyike elfogad egy 2667 MHz-es DDR4 memóriamodult. Tehát most teljesen nem vagyok pluszban! A Geekbench-t vagy bármit használok, de ha a Mac úgy gondolja, hogy 2133 MHz-es memóriamodulokkal rendelkezik, akkor ez bizony rossz dolog ????

2020.09.09 által peter.osvath

@Péter : a legokosabb válasz valaha. Ugyanez a probléma volt: 2x4 készlet 2 és 4, 2667 mhz (természetesen gyárilag). Ha hozzáadunk egy azonos dimm-et egy 2019-es 27 ”-ből 1 és 3 között, 2133 mhz-es lassulást értünk el. Az 1-ben és 2-ben elhelyezett készlet, a 3-ban és 4-ben maradva megoldotta a problémát. Végső véleményem az: miért nem világos az Apple KB-ja a ram telepítéséről (legalább) a 27 ”-be ???

2020.11.15 által Simon

nobilif